SCSI LVD/HVD ?

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Srpen 21 18:16:50 CEST 2001

> Mam 2 kontrollery - jeden je SCSI-2 Single ended (ultra wide - ma konektor
> 68 pin malinkaty - pry tomu rikaji VHDCI a jede na 40MB/s)
> Pak je jiny ten jede 80MB/s a rika si ultra-2 wide - nebo taky LVD (low
> voltage differential) - konektor je stejny.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ LVD

> A ted chci pripojit zarizeni od IBM (vysokorychlostni paska LTO) s
> prenosem 15MB/sec bez komprese- ale toto se dela ve dvou provedenich
> LVD a HVD (high voltage differential). Otazka zni - na ktery kontroller to
^^^^^ LVD

Tak kde je problem? Vemte mechaniku s rozhranim LVD a pripojte na prislusny LVD kanal na vasem radici.

> Chapu to dobre ze vlastne muzu pripojit na dost kratky kabel stare
> zariZeni a dany kanal kontrolleru spadne na 40MB/sec ?
Velmi zjednodusene receno ano.

> DObre ale plati to opacne  - muzu na stary kontroller, kratky kabel dat tu
> LVD pasku ? (znovu upozornuju na stejne konektory na obou kontrollerech a
Ne.

> ma prislusny kratky asi 1.5 m kabel) Podle te prenosove rychlosti by to
> mela utahnout i pomalejsi verze.
LVD pouziva jine napetove urovne nez "bezna" SCSI zarizeni. Nejde to o rychlost.

> Omlouvam se, ale ma v tom maglajs a hledani na ruznych PCTECH a HOWTECH
> jen prineslo asi 10 dalsich pojmu z nichz tezko rict co je synonymem.
> Napr ULTRA 2 SCSI by melo byt 2x rychlejsi nez ULTRA SCSI-2  ale je to HVD
Predne, pokud cim, Ultra2 se vyrabi temer vyhradne v provedeni wide, tj. 80MB/sec
Rychlostne pod nim je Ultra Wide - 40MB, a Ultra SCSI (20MB/sec)
Mensi rychlosti se uz prakticky nevidi (tusim SCSI-1 ma 5MB/sec, SCSI-2 10, Fast-SCSI 20) naopak rychlejsi uz jsou relativne casta - Ultra160 a Ultra320 (oboji tusim LVD urovne)

> Pomozte mi se neutopit a neznicit jak kontr. tak mechaniku :-((
Jak jsem rekl, pripojte na LVD kanal nechaniku s LVD rozhranim - a pouzijte LVD kabel (tj. s aktivnim terminatorem na konci kabelu)

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz