SCSI LVD/HVD ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Srpen 21 19:26:09 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Zdeněk Mazanec wrote:

> Tak kde je problem? Vemte mechaniku s rozhranim LVD a pripojte na prislusny LVD kanal na vasem radici.

NO problem je v tom, ze jednu z tech mechanik chci koupit a nevim kterou
A pokud by nahodou ten rychlejsi kontroller odesel, zda by sla i na ten
starsi.

a kdo tady urcuje proc ne - myslel jsem ze kontroller v host adapteru a
kontroller v periferii se domlouvaji na spolecnem protokolu a tedy zrejme
i typu elektrickeho spojeni - rika se, ze na LVD kabelu lze pripojit
single-ended zarizeni ale pak prejde sbernice do single-ended rezimu -
take to elektricky jde !

Pak ale muze zrovna tak kontroller v pasce sbernici shodit do single-ended
rezimu kdyz zjisti, ze ma host-adapter SE . Nebo ne ?

> Ne.

Urcite ?

> LVD pouziva jine napetove urovne nez "bezna" SCSI zarizeni. Nejde to o rychlost.

A co jej jinak ? Proc muzu SE dat na LVD ?

> Mensi rychlosti se uz prakticky nevidi (tusim SCSI-1 ma 5MB/sec, SCSI-2 10, Fast-SCSI 20) naopak rychlejsi uz jsou relativne casta - Ultra160 a Ultra320 (oboji tusim LVD urovne)

> Jak jsem rekl, pripojte na LVD kanal nechaniku s LVD rozhranim - a pouzijte LVD kabel (tj. s aktivnim terminatorem na konci kabelu)

Zatim ji nemam a rad bych vedel, zda ta druha by nesla pouzit na obou
(popr naopak ta LVD)

Stale nevim presvedcive ze HVD je totez co single ended - nebo jeste neco
jineho ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *