Zasekavani systemu s novou pameti

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Úterý Srpen 21 21:34:39 CEST 2001

>Oto Buchta wrote:
>: pred nedavnem jsem si poridil novou pamet SDRAM 128MB/133MHz,
>: ale jak to tak vypada, neco s ni neni v poradku.
>: Na masine s FIC VA603+ s AMD K6/300, takt 3x100MHz,
>: se masina po kratkem case vzdy polozila.

Jednou jsem viděl firmu, jak rozcházela 15 počítačů. Nasázeli paměti, a 2
počítače se zasekávaly. Tak paměti proházeli a počítače začaly chodit. Znám
prostě lidi, kteří koupí základní desku i s pamětí, prý je tomu naučila
praxe. Prostě paměť a deska musí spolu sedět, a to se občas ze záhadných
důvodů nepovede.

Paměti se dají slušně odzkoušet tak, že spustíte program GoldMemory, který
jí dost dobře protestuje.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác