Ktery TV player (a dotaz na S3 ViRGE)

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Úterý Srpen 21 22:05:16 CEST 2001

Jan Kasprzak wrote:

> [...]
> program na ovladani v4l pouzivate, a proc. Zatim vim o techto:
>
> xawtv:
>         vypada divne (Xaw), ale zda se, ze funguje. Zatim jsem nerozchodil
>         teletext, a taky podle vseho umi na "Save" ulozit jen konkretni
>         kanal, ale uz ne takove to jemne doladeni ("fine=xxx" v .xawtv).
>         Umi remote rezim, coz umozni i vetsi scalovani. Nevim, jestli
>         umi xvidmode extension pro full screen (asi ne). Neumi dalkove
>         ovladani pres lirc (tedy ne primo; pres xawtv-remote to asi pujde
>         naprogramovat). Dodavany program rootv mi nefungoval.

nic lepsiho nemuzes mit - je to uplne genialni, zere to malo pameti,
neotravuje to, a zabira to presne tolik mista kolik to potrebuje - tj.
zadne
GUI nesmysly ktere pri sledovani televize nepotrebuji - jak si clovek
jednou nastavi preference a kanalu uz se na to nemusi sahat - jenom
prepinate klavesami kanaly.

>         A jeste jeden dotaz: co je potreba k tomu, aby fungoval overlay
> rezim? Kdyz spustim xawtv na Matrox G450, funguje v overlay modu
> bez problemu. Kdyz totez spustim na S3 ViRGE VX, xawtv se nastartuje,

plytvat jednim overlay oknem na TV karty je zbytecne - podle me je
mnohem
jenodussi nechat kartu jet pres stadardni DGA extension umistit si tv
nekam
do rohu a nechat si HW overlay (ktery je v soucasnych XFree k dispozici
zpravidla pouze jeden) pro dalsi aplikace.
Jedina vyhoda overlay je, ze umi dobre zoomovat - ale na fullscreen
televizi
je stejne lepsi nadefinovat si nejaky 800x600 100Hz mod aby to
neblikalo.

kabi