Ktery TV player (a dotaz na S3 ViRGE)

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Sobota Srpen 25 13:42:43 CEST 2001

Pokud se vam nelibi nejlepsi tv aplikace pod linuxem :-) ,
muzete skusit kwintv. V minulosti (posledni rok) to byl
mrtvy projekt, ale v posledni dobe zmenil spravce a vypada
docela zive. Pokud vyplni vetsinu toho co maji v TODO tak
bude asi mym favoritem. (planují aby televize byla
zobrazovana v appletu. tato featura by se mi docela libila.)

V tomto se pletete. Podle mych zkusenosti to dokaze.
Ale stejne je pohodlnejsi spise editovat .xawtv nez se o to
pokouset v tom programu primo nastavit.

rootv funguje pouze pokud je funkcni extension xv pro
xfree4.1.x

> nic lepsiho nemuzes mit - je to uplne genialni, zere to
> malo pameti, neotravuje to, a zabira to presne tolik
> mista kolik to potrebuje - tj. zadne
> GUI nesmysly ktere pri sledovani televize nepotrebuji -
> jak si clovek jednou nastavi preference a kanalu uz se na
> to nemusi sahat - jenom prepinate klavesami kanaly.

Musi to byt podporovano drivery te ktere graficke karty.

> plytvat jednim overlay oknem na TV karty je zbytecne -
> podle me je mnohem
> jenodussi nechat kartu jet pres stadardni DGA extension
> umistit si tv nekam

Nesouhlasim. Vam nevadi prekreslovani obrazovky pri presunu
okna s televizi, nebo blikani(prekreslovani) obrazovky v
pripade ze nejaka jina aplikace preklesli obraz nad oknem s
televizi ?

> do rohu a nechat si HW overlay (ktery je v soucasnych
> XFree k dispozici zpravidla pouze jeden) pro dalsi
> aplikace.

Uz vidim jak se koukam na film v divx a zaroven sleduji
televizi :-))

> Jedina vyhoda overlay je, ze umi dobre zoomovat - ale na
> fullscreen televizi
> je stejne lepsi nadefinovat si nejaky 800x600 100Hz mod
> aby to neblikalo.

V tomto bode s vami lze pouze souhlasit.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz  http://www.sendme.cz/tex
GNU GPL Anglicko-Český slovník

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."