instalace vypalovacky HP 9110

Igor Pokorny igorp na applet.cz
Úterý Srpen 21 23:01:03 CEST 2001

Vazeni,

Linux 6.1

uz nekolik dnu bojuji s pripojenim CD Writer. Ucinil jsem vsechno podle
HowTo k teto oblasti, ale presto, ze mi cdrecord -scanbus hlasi presne, co
tam mam, pokus o montovani napise, ze to neni blokove zarizeni.
Je to asi tim, ze Linux nalezne tohle zarizeni pod IDE.

Protoze nemuzu spustit Linux pres LILO v master boot sektoru - ladovani
zamrzne (vzdy kdyz poustim LILO, dostavam spoustu vystraznych hlasek, ze
jsem beyond 1024 cylinders), poustim ho z diskety. Do lilo.conf jsem dodal
vsechny patricne parametry, spustil LILO a udelal mkbootdisc na disketu a
mic se nezmenilo... Kernel porad hlasi vypalovacku na hdb i kdyz je
vyloucena v
"append".  Navic jsem zjistil, ze i na diskete je soubor lilo.conf s
nejakymi generovanymi udaji. Na co je vlastne tenhle soubor?

Neco jsem nepochopil - muze mi nekdo poradit?

Zdravi

Igor