instalace vypalovacky HP 9110

Úterý Srpen 21 23:26:32 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Igor Pokorny wrote:

> uz nekolik dnu bojuji s pripojenim CD Writer. Ucinil jsem vsechno
> podle HowTo k teto oblasti, ale presto, ze mi cdrecord -scanbus hlasi
> presne, co tam mam, pokus o montovani napise, ze to neni blokove
> zarizeni. Je to asi tim, ze Linux nalezne tohle zarizeni pod IDE.

Neuvedl jste, co hlasi, jaky prikaz pouzivate... to je pak tezky.

Pokud mam IDE vypalovacku jako master na sekundarnim radici, tak dam do
/etc/lilo.conf:

append="hdc=ide-scsi"

Pak mountuju CD: mount /dev/scd0 /mnt/cdrom
Detekce vypalovacky take funguje: cdrecord -scanbus

> Protoze nemuzu spustit Linux pres LILO v master boot sektoru -
> ladovani zamrzne (vzdy kdyz poustim LILO, dostavam spoustu vystraznych
> hlasek, ze jsem beyond 1024 cylinders), poustim ho z diskety. Do
> lilo.conf jsem dodal vsechny patricne parametry, spustil LILO a udelal
> mkbootdisc na disketu a mic se nezmenilo... Kernel porad hlasi
> vypalovacku na hdb i kdyz je vyloucena v "append".  Navic jsem
> zjistil, ze i na diskete je soubor lilo.conf s nejakymi generovanymi
> udaji. Na co je vlastne tenhle soubor?

Mate stare lilo. Pouzijte novejsi, treba (mirror je na ftp.linux.cz):

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RedHat-6.2/RPMS/lilo-0.21.4.3-1.i386.rpm

a v /etc/lilo.con pouzijte volbu lba32. Spustte znovu /sbin/lilo, zbytek
viz archiv konference (pak pujde bootovat z HDD).

> Neco jsem nepochopil - muze mi nekdo poradit?

No, asi nejspis to, ze mate byt konkretnejsi :-)

--
                        Milan Kerslager