database @ linux.cz (fwd)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Srpen 22 02:53:50 CEST 2001

dobry den,

mel bych zajem doplnit informace do stranky o diskusnich listech
www.linux.cz/lists/ . jedna se mi o diskusni list database, bezici na
serveru linux.cz

pokud mi prosim zaslete informace o tom, jak tento list funguje, kde lezi
archiv a jak se prihlasi/odhlasit, popripade dalsi skutecnosti , rad
vytvorim odstavec stejny jako je napr. o linux na linux.cz, na zaklade techto
informaci

pokud na serveru bezi nejake dalsi skupiny, o kterych se v podstate nevi,
jako o tomhle, v pripade poskytnuti informaci rad nabizim ruku k dilu.

pokud se vas nejakym zpusobem dotklo, ze jsem verejne upozornoval na
nejake nedostatky na vasem serveru, pak se vam omlouvam a bylo to
zpusobeno tim, ze si to myslim.

p.s. - pokud mate nejake dalsi navrhy toho, co by se mohlo udelat, rad se
pokusim spolupracovat

p.p.s - to milan kerslager: navrhuji mirovy dialog.

p.p.p.s - zda sem, ze prvni odeslani bylo nekam do /dev/null, sorry za
repete

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487