database @ linux.cz (fwd)

Středa Srpen 22 09:05:22 CEST 2001

On Wed, 22 Aug 2001, Petr Vanek wrote:

> mel bych zajem doplnit informace do stranky o diskusnich listech
> www.linux.cz/lists/ . jedna se mi o diskusni list database, bezici na
> serveru linux.cz

Vsechny informace jsou stejne, jako pro list linux na linux.cz (ten popsany
na http://www.linux.cz je). Staci v URL a nazvech zamenit slovo linux za
slovo database. Info o listu linux na linux.cz je na WWW a v Meta-FAQ teto
konference (taky je na www.linux.cz).

> pokud se vas nejakym zpusobem dotklo, ze jsem verejne upozornoval na
> nejake nedostatky na vasem serveru, pak se vam omlouvam a bylo to
> zpusobeno tim, ze si to myslim.
>
> p.s. - pokud mate nejake dalsi navrhy toho, co by se mohlo udelat, rad se
> pokusim spolupracovat
>
> p.p.s - to milan kerslager: navrhuji mirovy dialog.

Skoda, prave jsem zaplatil najemneho vraha...

...ale vazne - kdybyste to sem nenapsal, tak nevim, o co slo. Reakce na
maily jsou zajimave jen do okamziku odeslani. Kazdy ma narok na omyl, jiny
postoj, jiny nahled. Problem je, kdyz nekdo neni ochoten na zaklade
argumentu ten svuj nazor posunout (nebo korektne pouzite argumenty
vyvratit). A jeste horsi je, kdyz to je ne z duvodu neznalosti nebo
filozofie, ale z duvodu proste jesitnosti nebo pocitu vlastni dokonalosti
a naproste neomylnosti :-)

--
                        Milan Kerslager