database @ linux.cz (fwd)

Středa Srpen 22 09:41:21 CEST 2001

On Wed, 22 Aug 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Milane, ale tentokrat jste si prispevek asi spravne skutecne
> nevylozil...- puvodni pripominka se tykala naproste neexistence zminek o
> databases na linux.cz - to co jste napsal vy je ptakovina - www.databae.cz

Eee? Ten clovek chce udelat presne to, co pises, ale chtel, aby mu to
nekdo "predvaril". Nasmeroval jsem ho tam, kde info najde. Pokud chces
menit slovo 'linux' i v domene, tak tak to skutecne mysleno nebylo (ten
kolega vi, ze je to v domene linux.cz a i to psal do mailu).

> je komercni profil jiste firmy... - kdo presne vi jak funguje archiv
> konference, muze si URL modifikovat (mozna funguje i vyhledavani), ja to

Jasne, jenze on to chce delat pro ty, kteri to nevedi.

--
                        Milan Kerslager