database @ linux.cz (fwd)

Středa Srpen 22 09:32:51 CEST 2001

> Vsechny informace jsou stejne, jako pro list linux na linux.cz (ten popsany
> na http://www.linux.cz je). Staci v URL a nazvech zamenit slovo linux za
> slovo database. Info o listu linux na linux.cz je na WWW a v Meta-FAQ teto
> konference (taky je na www.linux.cz).

	Milane, ale tentokrat jste si prispevek asi spravne skutecne
nevylozil...- puvodni pripominka se tykala naproste neexistence zminek o
databases na linux.cz - to co jste napsal vy je ptakovina - www.databae.cz
je komercni profil jiste firmy... - kdo presne vi jak funguje archiv
konference, muze si URL modifikovat (mozna funguje i vyhledavani), ja to
take nekdy pouzivam (a koukam, ze www.linux.cz/lists ma novy
obsah;-))...- slo o to, ze vsechny (mozna?) konference uvedeny jsou, ale
databases na linu.cz nikoliv...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno