Fw: Lze externi ISDN modem pouzit pod Linuxem?

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Srpen 22 10:59:23 CEST 2001

On Wed, 22 Aug 2001 linux na trinidon.cz wrote:
> Preji krasny den.
>
> Lze pro pripojeni v Linuxu pouzit externi ISDN modem?
Ano lze, ja osobne mam zkusenosti s modemem Planet.
> Co je treba mit za software?
> Lze mit WVDIAL pro externi ISDN modem?
Ano, nejprve jsem testoval pripojeni pres wvdial. V pripade toho Planetu
je to uplne bez problemu, jedine, co se musi zmenit oproti "normalni"
konfiguraci je pridat prikaz, kterym reknete modemu, ze ma komunikovat
asynchrone. v pripade toho Planetu to bylo v konf. souboru wvdial.conf
pridani:
INIT2 = "ATB4"
	~~~~~~ k modemu mate urcite nejakou dokumentaci, v ktere je
napsane, jakym prikazem se to meni.

> Mam RH6.2 a pro pripojeni s analogovym modemem jsem pouzival WVDIAL. (PPP verze 2.3.11)

Ja jsem to instaloval na RH 7.0. Jaky je rozdil v baliccich wvdial a ppp
nevim ale IMHO by to melo fungovat.

> Moc dekuji za venovany cas a usili.
No zatim neni zac...

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..