Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Srpen 22 12:26:30 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, Aug 22, 2001 at 11:08:33AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]
> VFAT... jenze jeji implementace byla IMHO velmi nebezpecna - a sice
> konvertovalo se uplne vse krome souboru, ktere meli priponu ze seznamu
> natvrdo definovaneho v jednom source souboru (bylo tam asi tak 25
> znamych (well-known) pripon, trochu malo, ne?) - kdyz nic jineho, tak
> jsem navrhoval opacnou logiku - seznam pripon souboru u kterych se
> konvertuje a u ostatnich se proboha nic nemeni... (myslim, ze konverze
> je v jadre do dnes a mnoho lidi netusi, co by to za paseku mohlo delat a
> ze je v podstate tato volba nepouzitelna...)

<atakdale/>

Prominte, ale obavam se, ze ac mate pravdu (ja sam taky nejsem
nadsen z ruznych veci okolo jadra), tak placete na spatnem
hrobe... Domnivam se, ze Linus tezko sleduje linux na linux.cz uz z
duvodu ciste jazykovych (nemyslim si, ze by se krome finstiny a
anglictiny rad ucil jeste cestinu) a tim padem maji tyto dopisy
mirnou prichut pomluvy... Uz z prekladu l-k, ktere dela pan Literak
na linuxworldu zaznelo, ze je Linus za tento zpusob vyvoje
kritizovan. Bohuzel se mi ted nepodarilo najit odkaz, ale treba
jste to cetli taky. Nevim, zda by tady pomohla nejaka petice
;-)))

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek