LDAP replika

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Srpen 22 16:11:18 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, Aug 22, 2001 at 01:08:54PM +0000, Radek Hnilica wrote:
> 	Dobry den,
> Nicmene vyvstava otazka, jak osetrit situaci na vzdalene lokaci,
> kdyz se pokusi uzivatel napriklad zmenit heslo. (polozka v jejo LDAP
> zaznamu).  Na slave mu to dovolit nesmim, mel by byt read only
> (jsete neni), a na master se zase nedostane, neb nema zadna prava
> pouzivat prostredky WANu (jen pres mou mrtvolu).

no, pokud se nemylim, pak by k temto vecem mely slouzit referraly
(alespon co jsem cetl dokumentaci). Jenze moje rada ma dva
"hacky":

1) Je to pusta teorie, jeste jsem to nestihl overit a nevim tedy,
jak to presne funguje
2) Pokud jsem to v dokumentaci vycetl dobre, pak by to melo
fungovat az na OpenLDAP-u 2.x.x (cili sid, jaky ldap je ve woodym
nevim...)

Rad bych ale pozadal, zda byste nam (nebo alespon mi) dal vedet,
zda a jak to funguje/nefunguje (i negativni stanovisko je pro me
pozitivni ;-)))

> --
> Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>

Diky za info a preji hodne uspechu pri zkoumani (ceka me to
taky)...

Zdravi
Honza Marek
--