LDAP replika

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Srpen 22 22:06:40 CEST 2001

Jan Marek <jmarek na jcu.cz> writes:

> no, pokud se nemylim, pak by k temto vecem mely slouzit referraly
> (alespon co jsem cetl dokumentaci). Jenze moje rada ma dva
> "hacky":

No podle me referrals pouzit nejdou, protoze ti lide nemaji pravo
pouzivat WAN, takze tudy cesta nevede.

Naopak obousmerna replikace by mozna pouzit sla. Ale uzivatel by si
smel menit heslo jen na sve siti, ve slave a naopak master by byl
readonly. Tedy readonly, proste kdyz ti lide nesmi pouzivat WAN, tak
by ne nej nemohli vlezt.

Pricemz na centrale by byl jeden slave a jeden master soucasne

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311