Linux + Digitalni Foto

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Srpen 22 15:55:34 CEST 2001

Hana Skoumalova schrieb in Nachricht <3B83B07D.828D9713 na ff.cuni.cz>...

>Pripojim se s vlastnim dotazem. Taky si chci poridit nejaky fotak a mam
>nasledujici dotaz. Novejsi typy fotaku maji kablik na USB port, ale ja
>ho na pocitaci nemam. Takze se chci zeptat: maji ty fotaky u sebe
>"standardne" i seriovy kablik?

Zrejme ako ktore, obavam sa, ze to default nebude. Ten HP C315
napriklad nema.

>Pripadne, je problem dodat do pocitace USB port?

To by nemal byt problem, existuje pomerne dost PCI/USB kariet.
Kompatibilitu s Linuxom bude treba overit, ale tych chipsetov
zase nie je tolko.

>Mam takove trochu postarsi Pentium. Nebo da se tenhle problem
>resit jeste jinak?

Ak ma ten fotak ako medium niektoru z flash kariet (compact flash,
smartmedia, memory stick) a pouziva klasicky format (tiff, jpeg -
to asi vsetky s flash mediami), daju sa zohnat citacky s pripojenim
cez paralelny port. Investicia do USB karty pre PCI a pripadnej
citacky pre USB sa ale asi dnes vyplati viac.

Zdravi
--
                                                   Stano