Linux + Digitalni Foto

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Srpen 23 01:02:18 CEST 2001

On Wed, 22 Aug 2001, CyBorg wrote:

> Ale karticka se da cist pomoci externiho zarizeni jako treba PCMCIA karty
> nebo neceho co vypadaja jako externi floppy disk (asi je taky jen na USB)...

Taky jsem videl neco co vypada jako disketa , tam ze vrazi karta a cele se
to da do normalni 3.5' mechaniky floppy.

Zkumal jsem u sveho jmenovce ve Vodickove jak to funguje ale pres velkou
ochotu personalu ktery mi kdysi vyndal  vsechny manualy z toho nejsem
moudry - je tam nejake instalace driveru do Win a pak se to objevi jako
dalsi jednotka.

Nevite, jestli by to chodilo pod Linuxem ?

V podstate se asi musi donutit FD aby jela hlava nekam kde tohle vysila MG
pole jako tocici se disketa. Ale musi se zblbnout FD driver aby ta disketa
mela treba 16MB .

Mame starou Camedii 1000L a tahat to po dratu je dost fuska i kdyz to je
jinak parada (s gphoto).

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *