glade

David Kuzela david na kuzela.cz
Středa Srpen 22 10:50:26 CEST 2001

Robert Vojta pise:
>   nepodarilo se nekomu z Glade dostat trochu rozumnejsi zdrojaky? Nejak se mi
> zrovna trikrat moc nezamlouva to, ze to vsechno vygeneruje do tri souboru a
> dalsich tri hlavickovych souboru. To by se dalo u malych veci prezit, u
> vetsich uz ani moc ne a dost se mi nelibi to, ze vsechno jsou lokalni promenne
> takze kdyz potrebuju "zastinit" tlacitko, musim do toho vlezt, cele to rucne
> prekopat, opravit, atp. a pak si muzu hrat s tlacitkem treba ve funkcich v
> callbacks.c. Nebo jinak, nezna nekdo neco podobnyho jako Glade ale co umi
> [...]

Bohuzel glade prilis nepouzivam, ale zda se mi, ze vetsina GNOME projetku se
v posledni dobe uchyluje spis k pouzivani libglade (tj nacteni xml souboru a
dynamickeho generovani UI podle nej), kde se k widgetu lze dostat pomerne
snadno pomoci glade_xml_get_widget ().

Prace s vygenerovanymi soubory tak odpada za cenu dalsi zavislosti programu
na externi knihovne [pro GNOME program to prilis nevadi, u ciste gtk projektu
by mohlo]. S rychlosti by problem byt nemel (UI se nacita jenom jednou).

--
                                                David KuĹžela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-