glade

Robert Vojta robert na v0jta.net
Čtvrtek Srpen 23 12:34:52 CEST 2001

> Bohuzel glade prilis nepouzivam, ale zda se mi, ze vetsina GNOME projetku se
> v posledni dobe uchyluje spis k pouzivani libglade (tj nacteni xml souboru a
> dynamickeho generovani UI podle nej), kde se k widgetu lze dostat pomerne
> snadno pomoci glade_xml_get_widget ().
>
> Prace s vygenerovanymi soubory tak odpada za cenu dalsi zavislosti programu
> na externi knihovne [pro GNOME program to prilis nevadi, u ciste gtk projektu
> by mohlo]. S rychlosti by problem byt nemel (UI se nacita jenom jednou).

Zdravim,
  super, dik za tip, prave jsem to vyzkousel a funguje to k me plne
spokojenosti. Design navrhu pomoci Glade, sam Glade to ulozi do XML souboru
a ja uz potom ve zdrojaku pisu jenom callbacky pripadne pouziji vyse
uvedene glade_xml_get_widget pro run-time upravu nejakeho widgetu.

Dik, doporucuju,
                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)