instalace vypalovacky HP 9110

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Srpen 22 18:51:16 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Milan Kerslager wrote:

> Neuvedl jste, co hlasi, jaky prikaz pouzivate... to je pak tezky.
>
> Pokud mam IDE vypalovacku jako master na sekundarnim radici, tak dam do
> /etc/lilo.conf:
>
> append="hdc=ide-scsi"
>
> Pak mountuju CD: mount /dev/scd0 /mnt/cdrom
> Detekce vypalovacky take funguje: cdrecord -scanbus

Jenom ještě doplním, pro vypalovačku se musí provést emulace scsi pokud
chcete používat cdrecord.
A pokud používáte starší linux (6.1) ještě se musíte zajímat zda je
zaveden modul pro emulaci scsi - lsmod.
Pokud tam není zavést modprobe ide-scsi.

Jinak na tu vypalovačku se dá přistupovat i jako normální ide zařízení,
potom ale nejde vypalovat - chová se to jako normální CD-ROM.

Jinak další poznámka - pokud při zavedení modulu emulace scsi se najde
několikrát tak třeba v jádru zrušit volbu probe all luns on each scsi
device.
Dělalo mi to s HP7200.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne