AMD vs. INTEL

Karel Mareš maresk na atlas.cz
Středa Srpen 22 21:15:32 CEST 2001

Zdravim,
 k VIA686B si jeste dovolim podotknout, ze vetsina tzv. "lepsich" vyrobcu
desek uz zapracovala opravu tohoto problemu do novych verzi biosu, napr.
Asus a myslim i MSI, Tyan, Iwill a FIC uz tohle maji. Jinak zpomaleny zapis
na  INTERNI IDE zipku jsem pozoroval nejen s SB live, ale i s SB 128PCI a
integrovanou zvukovkou na bordu - MSI 6309 deska, takze je to chyba chipsetu
a neni vazana na SB live.
   Obecne se da rici, ze zalezi pouze na OCHOTE personalu dodavatele, zda
Vam pomuze a desku vymeni za jiny typ (delam u mensi pocitacove firmy sefa
techniku, proto s tim mam zkusenosti ;-) ), taky se mi stalo, ze jsem
potreboval vymenit desku s 686B a v Pente Strakonice mi byli velice ochotni
pomoci, ale bohuzel na amd meli jen MSI desky s 686B a ja potreboval prave
MSI , takze jsem to zakaznikovi vyresil scsi zipkou, ktera ho stala  sice o
neco vic, ovsem vzhledem k tomu, ze maji v kancelari Appla, je to pro ne
pohodlnejsi, prepojit si v pripade potreby zipku.

S pozdravem

Karel Mares