UPS Victron

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Čtvrtek Srpen 23 10:59:32 CEST 2001

Omlouvam se ale spatne jsem si precetl sve vlastni poznamky o zapojeni kabelu.
Nasledujici zapojeni je uz opravdu spravne.
Na strane PC jse propojeny kontakty 4 a 1.

  Victron Mach Lite        PC
            2                   3 TX
            3                   2 RX
            4                   5 GND