Lehce OT: 56k modem na portu s cipem 8250

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Srpen 23 14:05:39 CEST 2001

> Nejde o cip, ale o Linux - cip bez buffera pripojeny 115200 bps
> bude generovat radovo jedno prerusenie za 100 mikrosekund.
> Interrupt latency Linuxu je vyssia => budu sa stracat znaky.

Diky za vysvetleni, byt me moc nepotesilo. Asi zkusim nekde sehnat desku s
486 s integrovanymi porty, tam uz byly 16550A. Predpokladam, ze na radicich
dodavanych jako ISA karty budou asi vsude 8250 a kupovat s 16550A extra
kartu (jestli vubec neco takoveho existuje na ISA) se mi nechce.

S pozdravem Zdenek Bohm