Lehce OT: 56k modem na portu s cipem 8250

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Srpen 23 13:51:58 CEST 2001

> Diky za vysvetleni, byt me moc nepotesilo. Asi zkusim nekde sehnat
> desku s 486 s integrovanymi porty, tam uz byly 16550A. Predpokladam,
> ze na radicich dodavanych jako ISA karty budou asi vsude 8250 a
> kupovat s 16550A extra kartu (jestli vubec neco takoveho existuje na
> ISA) se mi nechce.

to sa mylis ak si zohnal dosku z chipom 8250 tak to doticny snad musel
vykradnut muzeum ;) zatial vsetky isa radice co som mal a i mam maju
nevsie chipy.

--
V nasej krajine je zakazane klamat, podvadzat a kradnut.
Vlada totiz neznasa konkurenciu.