Smerovani posty v Postfixu. Pro vybrane uzivatele.

Radek Hnilica radek na balga.cz
Čtvrtek Srpen 23 14:23:55 CEST 2001

	Dobry den,
resim takovy problemek s postfixem a nemuzu najit to spravne misto kde?
Potrebuji pro vybrane uzivatele v jedne domene (mam vsechny v jedne)
jejich postu preposilat na jiny postovni server (taky postfix) a nevi
ktere misto je to spravne.

Zkousel jsem pouzit virtual, ale on potvora sice adresu spravne prepise,
ale posle ji na hradebni (firewall) smtp.  Kdyz jsem mu pokousel vnutit
v transport smerovani primo, tak se nic nedeje.

V transport mam
sunset.firma.cz  smtp:[sunset.firma.cz]:25
nicmene to nepomaha.

Nevim jak na to,  optimalni reseni je mit v LDAP nastavene neco jako
primary_user_mail_server a nastavene vsechny postfixy tak, aby tuto
informaci pouzily k preposlani mailu na spravne misto.

Budu nad tim muset jeste meditovat.

Jakakoliv (nebolestiva) nakopnuti spravnym smerem vitana.
--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb