Smerovani posty v Postfixu. Pro vybrane uzivatele.

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Srpen 23 14:39:02 CEST 2001

On 23 Aug 2001, Radek Hnilica wrote:

> 	Dobry den,
> resim takovy problemek s postfixem a nemuzu najit to spravne misto kde?
> Potrebuji pro vybrane uzivatele v jedne domene (mam vsechny v jedne)
> jejich postu preposilat na jiny postovni server (taky postfix) a nevi
> ktere misto je to spravne.
>
> Zkousel jsem pouzit virtual, ale on potvora sice adresu spravne prepise,
> ale posle ji na hradebni (firewall) smtp.  Kdyz jsem mu pokousel vnutit
Kdyz do virtual pripisete:
uzivatel na domena.cz	uzivatel na jinystroj.cz
Tak vam to nevyhovuje?
Je podle mne nejjednodussi a pri rozumnem poctu uzivatelu i snadno
administrovatelne.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..