Navrh - popiste strom vyvoje jadra

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Čtvrtek Srpen 23 20:41:14 CEST 2001

On Thu, 23 Aug 2001 13:24:01 -0400, Michal Vymazal wrote:

: Mohou pritomni vyvojari strucne popsat soucasny model rizeni a vyvoje
: jadra linuxu a to jak vetve, kterou ridi Alan Cox, tak Linusovy vetve?
: Dale: Muzete usporadat strom (strucne), navrhnout k nemu pripominky,
: navrhy, kritiku, reseni?

To bude problem - ja napr. viem to, co si precitam v kernel traffic
plus par oblasti, o ktore som sa z toho alebo onoho dovodu
zaujimal. Okrem vseobecne znamych veci (Linus sa stara
o experimentalny branch a o stabilny v prechodnom obdobi do
otvorenia experimentalneho, Alan o stabilny plus o predtestovanie
veci pred ich akceptovanim Linusom) presnu strukturu nepoznam
a ani ma pravdu povediac nezaujima.

: c) Dukladne "vycisteny", zkritizovany a popsany strom prece muzeme
: navrhnout Linusovi k diskusi, co rikate?

Toto musi vyjst od ludi, co sa na vyvoji jadra aktivne zucastnuju.
Linus v zivote inych nepocuval :-)

Napr. pokus o CVS-ko tu bol, pomerne dlho bol CVS strom jadra
udrzovany (ak sa nemylim) na vger. Obavam sa ale, ze to zakapalo
z toho prosteho dovodu, ze na boj proti veternym mlynom nebolo
dost energie.

Zdravi
--
                                    Stano