Mozilla 093 a 092

Jiri Hubka milamber na vakna.cz
Pátek Srpen 24 06:52:40 CEST 2001

Dobry den!
Jen bych chtel vyvolat mensi debatu
o poslednich verzich mozilly (Linuxove samoz.).
V zhledem k tomu, ze M pouzivam uz od
rijna (2000) , je pro me nasledujici celkem
dulezite.

Mam totiz dojem ze Mozilla stale stoupa ke
stabilite ale ne k lepsimu zobrazovani stranek.
Spise naopak jarni verze (night. i ofic.) mi temer
dokonale zobrazovali kde jakou stranku (snad
trosku prehanim). Ale ty dnesni mi obcas nechteji
vykreslit ani ROOTa.cz. Nebo i cteni v konferenci
je neprijemne protoze kazdy druhy prispevek musim
reloadnout. A vetsinu stranek musim reloadovat i
nekolikrat abych se nekam dostal.

     Asi je zatim zbytecne se nejak zlobit vzdyt se
jedna o ruzne predverze nikoli a ostrou Moz.

Celkove se na ni zlepsuje kde co ale tohle me
dost stve. Tak me zajimaji vase postrehy a jiste
nejen mne.  Omlouvam se za trochu delsi
textik.

Nebo ze bych mel neco spatne na mem scotu :)