Mozilla 093 a 092

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Pátek Srpen 24 09:26:26 CEST 2001

dobry den,
> Mam totiz dojem ze Mozilla stale stoupa ke
> stabilite ale ne k lepsimu zobrazovani stranek.
nesouhlasim ;-))) kdyz nepocitam www.underground.cz, tak mi zobrazuje v
podstate vsechny stranky, na ktere bezne chodim... (mam 0.9.3 po prechodu z
0.9.2. a predtim 0.9.1 atd)
> Spise naopak jarni verze (night. i ofic.) mi
temer > dokonale zobrazovali kde jakou stranku (snad > trosku prehanim). Ale ty
dnesni mi obcas nechteji > vykreslit ani ROOTa.cz. Nebo i cteni v konferenci
> je neprijemne protoze kazdy druhy prispevek musim
> reloadnout. A vetsinu stranek musim reloadovat i
> nekolikrat abych se nekam dostal.
>
>      Asi je zatim zbytecne se nejak zlobit vzdyt se
> jedna o ruzne predverze nikoli a ostrou Moz.
>
> Celkove se na ni zlepsuje kde co ale tohle me
> dost stve. Tak me zajimaji vase postrehy a jiste
> nejen mne.  Omlouvam se za trochu delsi
> textik.
>
> Nebo ze bych mel neco spatne na mem scotu :)
asi mate neco spatneho na scotu, ma charlotte jede slusne, ikdyz je na pevne
lince ;-))))), nevim jak na dialupu
zdravi martin dvorak