aky wireless ?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Srpen 24 08:49:14 CEST 2001

On Fri, 24 Aug 2001 01:06:51 +0000 (UTC), David wrote:

:> :> Este co viem, je aby to chodilo spolahlivo cez steny asi
:> :> tak do 50m.

50 m je pomerne vela a je uz za hranicou "oficialneho" dosahu
obvyklych rieseni - co su to za steny? On je rozdiel sadrokarton
a zelezobeton...

:> nie je to wireless karta, ale ide to cez steny ..
:>
:> siemens GigaSet
:>
:> chodi to vcelku spolahlivo ..
:>
:> netreba nic kompilovat .. toto co som mal ja sa davalo na seriovy port a
:> postvalo sa na to pppd ...
:>
: dodavam ze cena je priblizne 8000,- za 1 par a ze to bezi bez problemu
: 10-12kB/s

Ceny 802.11b kariet idu prudko dolu a kazdemu, kto o niecom podobnom
uvazuje, by som odporucil zvazit, ci da 8000 za Gigaset, alebo
o polovicu, maximalne dvakrat viac za skoro stonasobne rychlejsie
a omnoho lahsie rozsirovatelne riesenie. Dosah oboch je porovnatelny,
externa antena sa ale lahsie pripoji k tym 802.11b, Gigaset vyzaduje
pokial viem bastlenie.

Zdravi
--
                                        Stano