aky wireless ?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Srpen 24 09:40:30 CEST 2001

:> :> nie je to wireless karta, ale ide to cez steny ..
:> :> siemens GigaSet
:> :>
:> :> netreba nic kompilovat .. toto co som mal ja sa davalo na seriovy port a
:> :> postvalo sa na to pppd ...
:> :>
:> : dodavam ze cena je priblizne 8000,- za 1 par a ze to bezi bez problemu
:> : 10-12kB/s
:>
:> Ceny 802.11b kariet idu prudko dolu a kazdemu, kto o niecom podobnom
:> uvazuje, by som odporucil zvazit, ci da 8000 za Gigaset, alebo
:> o polovicu, maximalne dvakrat viac za skoro stonasobne rychlejsie
:> a omnoho lahsie rozsirovatelne riesenie. Dosah oboch je porovnatelny,
:> externa antena sa ale lahsie pripoji k tym 802.11b, Gigaset vyzaduje
:> pokial viem bastlenie.

v mojom pripade nebolo ziadne bastlenie .. koncilo sa to seriovym kablom,
ktory siel na seriovy port .. a na seriovom porte sa zase na to vrhol pppd
.. ( bastlenie by v mojom pripade znamenalo neriesitelny problem :-{)) )
cize nic, len vybrat zo skatule, zapojit do elektriky a do serioveho portu
.. ( a nakonfigurovat na oboch stranach )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying