Mozilla 093 a 092

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pátek Srpen 24 16:32:35 CEST 2001

> Ja se mel podobny problem, stavalo se mi, ze se zobrazila jenom cast
> stranky a zbytek se zobrazil az po rucnim "reloadnuti".
>
> Problem se z velke casti vyresil, kdyz jsem si nainstaloval verzi
> 0.9.3.

Ja mel problem zase s 0.9.3. Konkretne se jedna o www.ebanka.com ( .cz nemuzu
pouzit protoze ta frci jenom v IE) resp. klient[cislo].ebanka.cz. Je tam
tesne po prihlaseni jakysi (reload|redirect), kterym se dostanu na svuj ucet.
Ten se ale v 0.9.3 neprovede a zustanu viset na strance s hlaskou neco jako
"Cekejte prosim, provadi se prihlaseni do systemu". V 0.9.2 to chodi a tak
mam mozillu-0.9.2.

--
S pozdravem
                 Kebert Martin