Mozilla 093 a 092

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Pátek Srpen 24 21:17:34 CEST 2001

wrote:

> Ja mel problem zase s 0.9.3. Konkretne se jedna o
> www.ebanka.com ( .cz nemuzu pouzit protoze ta frci jenom
> v IE) resp. klient[cislo].ebanka.cz. Je tam tesne po
> prihlaseni jakysi (reload|redirect), kterym se dostanu na
> svuj ucet. Ten se ale v 0.9.3 neprovede a zustanu viset
> na strance s hlaskou neco jako "Cekejte prosim, provadi
> se prihlaseni do systemu". V 0.9.2 to chodi a tak mam
> mozillu-0.9.2.

I ja pridam jednu skusenost.

pouzivam proxy cache wwwoffle, nastaveny tak aby nestahoval
reklamy. s 0.9.1 nactu bez problemu cokoliv (konkretne
www.zive.cz), s cimkoliv vyssim to nacte jen nejakejch
5-6cm horniho okraje (do reklamy) a pak uz nic jinyho. ani
reload nepomuze.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz  http://www.sendme.cz/tex
GNU GPL Anglicko-Český slovník

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."