XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Srpen 25 09:17:44 CEST 2001

On Fri, 24 Aug 2001 21:39:55 +0000 (UTC), Dan Ohnesorg wrote:

:> programom by nebola velka tragedia. Som presvedceny, ze v konecnom
:> dosledku ide o cistejsie riesenie.

: Cistsi mozna, ale povede k tomu, ze budeme mit v Linux CZ od Milana
: vlastni Xfree.....

To snad ani nie, staci balicek s dalsimi mapami.

: Ja tedy rozhodne budu neexistenci moji oblibene mapy hlasit jako bug,

To je sice mozne, ale kedze maintainer argumentoval proti nej,
asi to velky vyznam mat nebude.

Zaujimave, ked tu ta anketka bezala, nevyjadril sa snad nikto
z tych, co tu teraz najviac placu :-(

: Podle me by bylo logicke narvat tam map co nejvice, at ma kazdy
: na vyber, co zrovna chce

... a maintainer sa moze zblaznit, ked chce neustale niekto nieco
zmenit - skoncime s mapou pre sekretarku, pre programatora,
pre TeX-istu, ... Nepochybujem o tom, ze napr. Nemci maju
tiez svoje verzie - ich klavesnica je podobne od veci, ako nasa.
V distribucii XFree ale pokial viem tiez poslusne maju jednu mapu.

Bol _dost_ tazky problem do XFree vobec nieco dostat -
asi si to malokto uvedomuje, ale az do 4.0 tie mapy neboli
sucastou XFree a islo o patche distribucii (do RH som ich
napr. pretlacil ja).

Tu je IMHO spravna cesta zakladna mapa v distribucii a ak niekto
chce varianty, moze pouzivat doplnujuce balicky.

Zdravi
--
                                     Stano