XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Srpen 27 01:12:53 CEST 2001

On 25 Aug 2001, Stanislav Meduna wrote:

> On Fri, 24 Aug 2001 21:39:55 +0000 (UTC), Dan Ohnesorg wrote:
>
> :> programom by nebola velka tragedia. Som presvedceny, ze v konecnom
> :> dosledku ide o cistejsie riesenie.
>
> : Cistsi mozna, ale povede k tomu, ze budeme mit v Linux CZ od Milana
> : vlastni Xfree.....
>
> To snad ani nie, staci balicek s dalsimi mapami.

To sice ano, ale porad ho bude muset nekdo udrzovat!

> : Ja tedy rozhodne budu neexistenci moji oblibene mapy hlasit jako bug,
>
> To je sice mozne, ale kedze maintainer argumentoval proti nej,
> asi to velky vyznam mat nebude.
>
> Zaujimave, ked tu ta anketka bezala, nevyjadril sa snad nikto
> z tych, co tu teraz najviac placu :-(

Ja jsem hledal v archivu, a zadna zprava s predmetem anketa a poslana od
Stano Meduna jsem teda nenasel?!

Muzu vedet, kdy presne a s jakym vysledkem bezela?

> Bol _dost_ tazky problem do XFree vobec nieco dostat -
> asi si to malokto uvedomuje, ale az do 4.0 tie mapy neboli
> sucastou XFree a islo o patche distribucii (do RH som ich
> napr. pretlacil ja).
>
> Tu je IMHO spravna cesta zakladna mapa v distribucii a ak niekto
> chce varianty, moze pouzivat doplnujuce balicky.

Potom ale nechapu, kdyz do verze 4.0.3 bylo vse tak rikajic pri starem,
proc se ten velky tresk dela ve verzi 4.1, ktera je vetsinou zarazena do
distribuce rady 8.{1|2}, coz je jakasi opravna ci vylepsena verze, ale
tahle zmena je tam naprosto zasadni.

Jsem fakt dost nemile prekvapen touhle zmenou a pockam, zda se k tomu
vyjadri napr. Milan ci Petr Kolar, jak tuto situaci resit.

R.V.