XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Srpen 27 09:36:22 CEST 2001

Radek Vybiral schrieb in Nachricht ...

>Ja jsem hledal v archivu, a zadna zprava s predmetem anketa
>a poslana od Stano Meduna jsem teda nenasel?!
>
>Muzu vedet, kdy presne a s jakym vysledkem bezela?

Predmet "anketa" nemala, diskusia sa volala
"Nove XFree86 a ceska/slovenska klavesnica" - ok, mozno
ten subject nebol najlepsi, ale ludia, co sa o klavesnice
zaujimaju, taky subject citaju (vid tento thread :-)).
Vid http://www.linux.cz/lists/archive/linux/69600.html

Citujem:

=== snip ===
Zaujimalo by ma, kolki ludia su zvyknuti na prepinanie
dvomi shiftami tak, ze bez toho "nemozu byt". Nase
klavesnice su totiz asi jedine, ktore takyto hack
pouzivaju a z toho asi vyplyvaju aj tie problemy.

Rad by som spravil male hlasovanie. Prosil by som ludi, ktori

- pouzivaju niektoru z us_sk_qwerty a.p. klavesnic
- pouzivaju
  - bud oba shifty na prepinanie medzi us a cz/sk variantou
  - alebo pravy alt na docasne prepnutie sa
- a vadilo by im, keby museli klavesnice prepinat prostrednictvom
  externeho programu (cez nejaky hotkey) a prepinanie pravym
  altom by zmizlo

aby sa mi ozvali (e-mailom, nie v konferencii). Rovnako
prosim ludi, ktori by to boli ochotni akceptovat, aby mi
napisali.
=== snip ===

Pokial ide o vysledok, ten mam akurat ako spravy v mailboxe,
doma sa na to pozriem.

Zdravi
--
                                                    Stano