XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Pátek Srpen 31 20:00:30 CEST 2001

On Mon, 27 Aug 2001, Radek Vybiral wrote:

> Potom ale nechapu, kdyz do verze 4.0.3 bylo vse tak rikajic pri starem,
> proc se ten velky tresk dela ve verzi 4.1, ktera je vetsinou zarazena do
> distribuce rady 8.{1|2}, coz je jakasi opravna ci vylepsena verze, ale
> tahle zmena je tam naprosto zasadni.
>
> Jsem fakt dost nemile prekvapen touhle zmenou a pockam, zda se k tomu
> vyjadri napr. Milan ci Petr Kolar, jak tuto situaci resit.

No, ony klavesove mapy byly vzdycky desny porod. Ja sam kvuli tomu pisu
cesky vyhradne na textove konzoli. Myslim si, ze reseni je potreba najit a
to i za cenu zmen mezi XFree 4.0 a 4.1, protoze jinak to nebude slusne
nikdy.

Pokud to bude jen trochu mozne, jsem pro vyrobu doplnujicich balicku s
klavesovymi mapami a povazoval bych to za rozumne reseni (priznavam, ze
jsem ten thread jeste cely pozorne neprecetl).

Takze bych prosil zainteresovane strany, aby se soustredili na diskuzi:
Jak si to do XFree doplnit, kdyz to chci a VYHNOUT se tematum:

"Jaktoze to tam uz neni, kterej trouba to smazal".

--
                        Milan Kerslager