FEC a bonding (was: Vykon Linux routera/firewallu)

Veros Kaplan veros na tac.cz
Pondělí Srpen 27 13:18:17 CEST 2001

David Rohleder napsal:

: >   Dotaz: Je FEC a port-bonding totéž, nebo ne?
: >   Pokusně jsem to zkoušel, a průtok se moc nezvýšil. Nevylučuji ale že
: > to bylo způsobeno ne-úplně-vhodnou konfigurací switche. Obě karty to
: > používalo.
:
: No podle dokumentace v driveru by to opravdu melo byt
: ekvivalentni. Ale na druhou stranu ten driver od intelu rozlisoval tri
: rezimy prace: AFT (adaptive fault tolerance), ALB (adaptive load
: balancing) a FEC - u toho je nutne, aby u vsech karet bylo stejne
: nastaveni (rychlost, half/full duplex).
:
: Jake to byly karty? Jaky to byl switch? Na switchi musi byt obvykle
: receno, ze porty jsou ve FEC modu.

   Karty 2x rtl8029, switch (nějaké HP, je na tom moc čísel), to má prý
poznat sám od sebe, ale nevím. Nekonfiguroval jsem ho já.

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros na tac.cz>