XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pondělí Srpen 27 14:39:33 CEST 2001

Ciao

diky za odpoved. Bohuzel takovehle reseni znam a dokonce ta yetiho
klavesnice ma script, ktery tohle vsechno provede sam, i kdyz
ja jsem to pri jeji instalaci taky delal rucne.

Problem je v tom, jak to udelat bez modifikace toho /usr/X11*/lib/X11/xbd/,
psal jsem, ze modifikace /etc/X11/XF86Config-4 neni potrebna
protoze se to da udelat v .xession scriptu.

Vazne si myslis, ze jsem tak blbej? :-)

FH

On Mon, 27 Aug 2001 11:19:52 +0000 (UTC), Ondřej Surý: