zmaten z gcc, glibc...

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Srpen 27 21:40:47 CEST 2001

pasky na ji.cz wrote:

[snip]

> A proc jako?
> Jadro 2.2.x se nepreklada redhat-buggy kompilatorem proto, ze je overene,
> ze to nefunguje. ;-)
> Proc jinak existuje v redhatu i 'kgcc'? Kdyz jsou chlapci s cervenymi
> klobouky tak dobrodruzni, tak by imho tak na takoveto 'overenosti'
> nehledeli...
> To je pochopitelne, jadro je na tohle dosti citliva zalezitost, kompilator
> musi umet produkovat opravdu fine kod :-) - ale afaik jde prelozit vsemi
> skutecne stabilnimi verzemi gcc (pomineme-li neprijemnosti jako multiline
> [...]

 S tim zbytkem docela souhlasim, ale to s tim kernelem uz tu parkrat bylo.
Pokud si to dobre pamatuju, tak gcc-2.96 kernely 2.2.x neprelozi jednoduse
proto, ze byly napsane tak, ze vyzadovaly nektere specialni ( a hlavne
chybne ) vlastnosti starsich verzi gcc. Stejne jako hodne C++ kodu se
neprelozilo s gcc-2.96 proto, ze autori toho C++ kodu se spolehali na veci,
ktere sice ve starsich gcc fungovaly, ale nebylo nikde garantovano, ze to
tak bude fungovat navzdy a vsude.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli