zmaten z gcc, glibc...

Pondělí Srpen 27 23:00:43 CEST 2001

On Mon, 27 Aug 2001, Lubos Lunak wrote:

> [...]

Linus se pak verejne omluvil. To Vam asi uteklo...

> S tim zbytkem docela souhlasim, ale to s tim kernelem uz tu parkrat bylo.
> Pokud si to dobre pamatuju, tak gcc-2.96 kernely 2.2.x neprelozi jednoduse
> proto, ze byly napsane tak, ze vyzadovaly nektere specialni ( a hlavne
> chybne ) vlastnosti starsich verzi gcc. Stejne jako hodne C++ kodu se
> neprelozilo s gcc-2.96 proto, ze autori toho C++ kodu se spolehali na veci,
> ktere sice ve starsich gcc fungovaly, ale nebylo nikde garantovano, ze to
> tak bude fungovat navzdy a vsude.

C++ nema dokonceny vyvoj. Proto to ani nemuze fungovat. Nikdo poradne
nevi, jak to ma vypadat a jak to hlavne bude vypadat. Proto jsou nektere
produkty prelozitelne jen na verzi kompilatoru, kterou pouzivaji jeho
autori.

GCC 3.0 je sice stabilni, ale take nepreklada Glibc. Je to uplne normalni
a nikoho to (skoro) neprekvapuje. Jiste je, ze distributori se s tim nejak
poperou a ze v blizke budoucnosti to pujde (zatim se Glibc v pohode
preklada napriklad tim "blbym" GCC 2.96, ktery ma RH).

--
                        Milan Kerslager