zmaten z gcc, glibc...

Úterý Srpen 28 09:28:14 CEST 2001

> Zbytek poznamek neni potreba komentovat. Distributor *vzdy* upravuje
> jednotlive programy tak, aby chodily na jeho kombinaci komponent.

	Ten cernobily svet vazne neni na miste...

> Pavle, opravdu musis porad dokola predvadet, jak si vymyslis *cokoliv*,
> abys dokazal, ze RH jsou spatni a SuSE je jedina dobra? Hodnoceni

	??? Milane, on Pavel tentokrat o SuSe nerekl ani slovo a cele co napsal
by se dalo rici o uplne jinych distribucich, RH udelal velice
kontroverzni krok (z dlouhodobeho hlediska z jiste pohledu mozna
produktivni - mnoho lidi o tom presvedcenych neni, kazdy mame svoji
pravdu) kdyz u GCC oznacil verzi 2.96 neco, co s GCC verzi 2.96 melo
opravdu pramalo (a sam jsi nekolikrat argumenty prokazal pravost tohoto
tvrzeni a bijes se stale za nej) spolecneho...

> konkurence prislusi zakaznikum, ne kokurujicim si firmam, protoze *nemaji*
> objektivni nazor (zejmena pokud je hodnotici clovek placen tou samou
> firmou - rika se tomu stret zajmu).

	Tentokrat musim rici, ze ackoli pravdepodobne nejsi placen RH, nemas
objektivni nazor na to, co Pavel napsal, napsal naprosto logicke
implikace, ktere nesouvisi ani s jeho soucasnym zamestnavatelem ani s
jeho prislusnosti k 'distribuci' - sam to odmita a ja se mu nedivim, jak
nazvat distribuci, kterou si clovek ohne ke svemu obrazu? To uz pak
nepouziva distribuci XYZ, ale prostredi based on... - prostredi zalozene
na distribuci...

> Takze jsi v podstate asi chtel rict (odstavec o upravach vsech balicku v
> RH, aby sly prelozit GC 2.96), ze to byla prace k nicemu, ze se na to meli

	Vis, jenze ona sla mozna prelozit distribuce a balicky ktere obsahovala
+ PowerTools, ale uz neslo prelozit spousta balicku, vcetne *.src.rpm,
ktere byly pro RH nachystany tretimi subjekty - mas pravdu, byl to
jejich problem a nas uzivatelu (checht, chudaci) je problem ze clovek je
v podstate nasilim nucen sledovat komplexni vyvoj tykajici se vsech
okrajovych casti Linuxu aby byl schopen prace - pokud toto je Tva
filosofie, pak ver, ze Linux se na desktopy a mezi laicke uzivatele
tezko dostane a bude souperit napr. s MS Windows...

> vykaslat, protoze dnes diky jejich praci lze vetsinu produktu
> bezproblemove prelozit pd GCC 3.0 a take ze vubec GCC 3.0 mame uz dneska.

	To vetsina mi sice zni krasne, ale bohuzel jsou projekty, ktere ja
povazuji za temer zakladni, ktere jim prelozit nelze, je to jen otazka
pohledu... nesnasim fraze typu vzdycky, nikdy apod... - svet neni
cernobily...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno