zmaten z gcc, glibc...

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Srpen 28 09:16:59 CEST 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>Ano, udelali takovou strasnou pitomost, ze vetsinu soucasnych produktu
>diky tomu lze novym kompilatorem uz nyni kompilovat (a mame uz nyni k
>dispozici GCC 3.0+).

... ktorym pravda zase nejde kompilovat (resp. potom nefunguje)
aktualna glibc. A vdaka politikarceniu medzi Drepperom a Stallmanom
sa nezda, ze by sa to malo nejak skoro zmenit (pritom je to vyse
dvoch mesiacov znamy problem). Toto je vec, ktora ma vazne nasrala
(ostatne RH je vdaka tomu asi tiez v nie prave zavideniahodnej situacii,
urcite planovali dat gcc 3.0 do distribucie co najskor).

> Jadro je totiz na verze kompilatoru dost nachylne, coz je vlastnost
> (a nikomu se do toho jednoduse nechce stourat).

Ale chce, len sa taketo veci nehladaju prave jednoducho...

Zdravi
--
                                                       Stano