zmaten z gcc, glibc...

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Srpen 28 09:26:57 CEST 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>BTW: je uplne normalni, ze kazda komponenta v systemu potrebuje jiny
>     kopilator nebo zaplaty k tomu, aby sla prelozit s knihovnami X.Y.Z.

Jezisikriste, ak toto je "uplne normalni", tak cely Linux mozme zabalit
a vratit sa k Microsoftu.

>     Distributor Vam zajisti, ze cely system je funkcni celek.

Lenze pre takyto system nikto nebude pisat aplikacie a je jedno,
ci free alebo komercne. Vyvojar si nemoze dovolit mat styri
najpouzivanejsie distribucie, z nich este niekolko poslednych
verzii a pripadne problemy reprodukovat na konkretnej z nich.

Ty to vidis z hladiska tvorcu distribucie a jej pouzivatela. Ja to
vidim aj z pozicie vyvojara. Podobne saskarne firmu, kde pracujem,
uz stali celkom dost a je kludne mozne, ze sa proste Linuxova verzia
kvoli tomu zabali...

Zdravi
--
                                                   Stano