zmaten z gcc, glibc...

Úterý Srpen 28 10:00:47 CEST 2001

> najpouzivanejsie distribucie, z nich este niekolko poslednych
> verzii a pripadne problemy reprodukovat na konkretnej z nich.

	Pridej, vem si jenom kolik mame package manageru... - pokud chce byt
vendor aplikace pritulny k uzivatelum musi prichystat pomerne hodne... -
pravda, existuji i nejake konvertory napr. z RPM do DEB, ale o jeji
uspesnosti moc nevim...

> Ty to vidis z hladiska tvorcu distribucie a jej pouzivatela. Ja to
> vidim aj z pozicie vyvojara.

	Ano moje rec, otazka na telo pro Milana:

Zabyvas se vyvojem jako vyvojar nejakeho software nebo rekneme jako
packager a beta tester? Obe skupiny spolupracoviku jsou nesmirne
dulezite a jejich praci ocenuji, ptam se proto, abych vedel odkud
prameni Tve nazory, protoze to co tu prezentujes mi pripada jako
jednostranny pohled z druhe skupiny...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno