FAQ: Re: fs s velkymi soubory

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Srpen 28 10:25:56 CEST 2001

   From: Pavel Rauš <rqs na cmail.cz>
   Date: Tue, 28 Aug 2001 07:13:46 +0200

Zdravím,

   > muze mi nekdo doporucit nejaky fs, co podporuje soubory vetsi nez 2GB -
   > popripade nejakou upravu stavajiciho ext2 formatu aby to umel? Za nejaky
   > link na zdroj informaci bych byl tez vdecny.
   > Dival jsem se treba na ReiserFS, ale nepodarilo se mi zjistit, jak velke
   > spoubory podporuje. Nejde mi o vysoky vykon, ale pise o spolehlivost,
   > potrebuju to na zalohovaci fileserver.

veškeré informace o podpoře velkých souborů se dozvíte na
http://www.suse.de/~aj/linux_lfs.html
--
Pavel Janík

/* These are the most dangerous and useful defines. They do printk() during
 * the interrupt processing routine(s), so if you manage to get "flooded" by
 * irq's, start thinking about the "Power off/on" button... */
                  -- 2.2.16 drivers/sbus/char/aurora.h