fs s velkymi soubory

Úterý Srpen 28 12:03:39 CEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001, Pavel Rauš wrote:

> muze mi nekdo doporucit nejaky fs, co podporuje soubory vetsi nez 2GB
> - popripade nejakou upravu stavajiciho ext2 formatu aby to umel? Za
> nejaky link na zdroj informaci bych byl tez vdecny. Dival jsem se
> treba na ReiserFS, ale nepodarilo se mi zjistit, jak velke spoubory
> podporuje. Nejde mi o vysoky vykon, ale pise o spolehlivost, potrebuju
> to na zalohovaci fileserver.

Asi vsechny dnesni distribuce soubory vetsi, nez 2GB podporuji. Rozsah
muze byt ruzny (treba podle mnozstvi uprav v Glibc).

Nejednalo se o limit FS, ale VFS (jednotne rozhrani mezi jadrem a
ovladacem FS) a navic jen u 32 bitove platformy.

Limity FS budou tak vysoke, ze je s velkou pravdepodobnosti neprekrocite.

--
                        Milan Kerslager