Window Maker a klavesove skratky

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Srpen 28 10:59:37 CEST 2001

>   Rozhovor o XFree 4.1 ma upozornil na jednu vec. Zatial sa mi nepodarilo
> zistit ako nastavit vo WMaker-i klavesovu skratku na vseobecny prikaz.
> Akoby som mal teda riesit prepinanie klavesnice externym programom.
> Zatial pouzivam XFree 4.0.3 a klavesnicu us_sk_qwerty, ale casom urcite
> prejdem na XFree 4.1.

Zdravim,
  to bude tim, ze jste tomu hledani nedal ani minutu ...

  a) v menu si najdete Prefrences, potom se Vam pusti aplikace, kde si muzete
     upravovat jednotlive polozky v menu a tam mate moznost nastavit
     Keyboard shortcut a jsou u toho tlacitka [ Clear ] a [ Capture ] ...

     Pokud to v menu nemate, musel jste si to smazat a muzete si to pridat
     znova (viz nize), jedna se o ...

     (
       "Preferences Utility",
       EXEC,
       "/usr/lib/GNUstep/Apps/WPrefs.app/WPrefs"
     )

  b) opravit si to primo v ~/GNUstep/Defaults/WMRootMenu, treba ...

     (
       gvim,
       SHORTCUT,
       "Mod4+g",
       EXEC,
       "gvim -geometry 103x43+5+5"
     ),

Best,
                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)