Window Maker a klavesove skratky

Úterý Srpen 28 11:19:27 CEST 2001

On Tue, Aug 28, 2001 at 10:59:37AM +0200, Robert Vojta wrote:

> Zdravim,
>   to bude tim, ze jste tomu hledani nedal ani minutu ...

To nie je celkom pravda. Mozno som necital tu spravnu dokumenataciu.
man wmaker a wmaker-guide.ps. O menu som ani v jednom nenasiel ziadne
podrobnosti.

>   a) v menu si najdete Prefrences, potom se Vam pusti aplikace, kde si muzete
>      upravovat jednotlive polozky v menu a tam mate moznost nastavit
>      Keyboard shortcut a jsou u toho tlacitka [ Clear ] a [ Capture ] ...
>
>      Pokud to v menu nemate, musel jste si to smazat a muzete si to pridat
>      znova (viz nize), jedna se o ...
>
>      (
>        "Preferences Utility",
>        EXEC,
>        "/usr/lib/GNUstep/Apps/WPrefs.app/WPrefs"
>      )
>
>   b) opravit si to primo v ~/GNUstep/Defaults/WMRootMenu, treba ...

> [...]

Ako to mam riesit, ked pouzivam aouomaticke generovanie menu?
Po naistalovani balika sa mi programy automaticky pridaju do menu.
(Pouzivam Debian), Je i ina moznost ako si cele menu napisat sam a rucne
si potom do neho pridavat programy, ktore chcem?

Mozno som nieco zle pochopil. Uz davno som sa vo WM nervtal, pretoze ked
som to urobil naposledy, musel som ho odinstalovat a nainstalovat spat,
lebo som nevedel dat spat zmeny, prave ohladom menu.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...