XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Úterý Srpen 28 11:05:19 CEST 2001

> Pockal by som este na Kamilovo vyjadrenie, opakujem, ze ja
> nie som ten hlavny, co za to moze a na stiahnutie uz existujucich
> rozlozeni sa ma nikto nepytal - to ma prekvapuje rovnako ako vas
> a tak qwerty, ako prog ako varianta su myslitelne. Nevidim ale
> problem, aby sa namiesto dvoch shiftov nemohlo prepinat inym
> hotkeyom za pomoci externeho programu.
>
> Zdravi
> --
>                                         Stano

Ja uz tomu vubec nerozumim, tady prece NEJDE o prepinani a hotkeys, ale o to, ze zmizely z XFree 4.1 CELE MAPY KLAVES! :(( Je mi uplne jedno, jestli to budu prepinat treba podrbanim za levym uchem, ale chci zpatky ta rozlozeni, ktera tam byla az dosud tusim uz od verze 3.3.6!  Proc porad odpovidate na neco, v cem zadny problem neni?

Jakub Moc